A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miejski w Myszyńcu




 Drukuj

Wydanie zaświadczenia potwierdzającego dokonanie opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

Usługa umożliwia wydanie zaświadczenia potwierdzającego dokonanie opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

Kogo dotyczy

Przedsiębiorcy

Czas realizacji

Do 7 dni.

Wymagane dokumenty

Wniosek o wydanie zaświadczenia o dokonaniu opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

Opłaty

  • Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia - 17 zł

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje.

Podstawa prawna

art.217 § 2 ust.2 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2021 r., poz.735 z późniejszymi zmianami), art. 18 ust.7 pkt 4 ustawy z 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U. z 2021 r., poz.1119)

Dodatkowe informacje

Zaświadczenie potwierdzające dokonanie opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, przedsiębiorca ma obowiązek okazać w terminach do dnia 1 lutego, 1 czerwca i 1 października każdego roku u przedsiębiorcy zaopatrującego dany punkt sprzedaży w napoje alkoholowe.
© 2024 Urząd Miejski w Myszyńcu
aplikacja: 1.10.003.008, baza: 1.8.6.3
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce