A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miejski w Myszyńcu




 Drukuj

Zmiana decyzji o warunkach zabudowy

Usługa umożliwia zmianę decyzji o warunkach zabudowy np. jest ona wadliwa albo znacząco zmieniają się charakter i cechy inwestycji, która ma powstać. Wniosek należy złożyć do Burmistrza Myszyńca, jeżeli teren jest położony na obszarze gminy Myszyniec. W wyniku rozpatrzenia wniosku, po przeprowadzeniu postępowania administracyjnego, wydawana jest decyzja o zmianie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu. Wszystkie zawarte w decyzji ustalenia, warunki i wymagania mają charakter wiążący dla przyszłego inwestora, a także dla projektanta, opracowującego na zlecenie inwestora projekt budowlany.

Kogo dotyczy

Adresata decyzji o warunkach zabudowy.

Czas realizacji

Sprawa zostanie załatwiona w ciągu miesiąca. W szczególnych przypadkach, termin ten może się wydłużyć do dwóch miesięcy, o czym wnioskodawca zostanie poinformowany.

Do tego terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa na wykonanie czynności, uzyskanie uzgodnień, opinii, czy też okresów zawieszenia postępowania. Ponadto wydanie decyzji może się opóźnić z winy strony albo z przyczyn niezależnych od urzędu.

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o zmianę decyzji o warunkach zabudowy
  • Zgoda stron na zmianę decyzji o warunkach zabudowy
  • Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie decyzji
  • Pełnomocnictwo w sprawach administracyjnych
  • Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej za pełnomocnictwo

Opłaty

  • 10 zł – opłata skarbowa za wydanie decyzji o zmianie warunków zabudowy
  • 17 zł – opłata skarbowa za ewentualne pełnomocnictwo (opcjonalnie)

Tryb odwoławczy

Od decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ostrołęce, które należy wnieść za pośrednictwem Burmistrza Myszyńca, w terminie 14 dni od daty doręczenia.

Zgodnie z art. 127a § 1 i 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna. Wobec powyższego zrzeczenie się przez stronę postępowania prawa do wniesienia odwołania skutkuje brakiem możliwości zaskarżenia takiej decyzji do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 20212 r. poz. 503) Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jedn. Dz. U. z 20201 r., poz. 1923).
© 2024 Urząd Miejski w Myszyńcu
aplikacja: 1.10.002.003, baza: 1.8.5.9
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce