A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miejski w Myszyńcu




 Drukuj

Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy

Usługa umożliwia przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy na inny podmiot. Wniosek należy złożyć do Burmistrza Myszyńca, jeżeli teren jest położony na obszarze gminy Myszyniec. W wyniku rozpatrzenia wniosku, po przeprowadzeniu postępowania administracyjnego, wydawana jest decyzja o przeniesieniu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu. Wszystkie zawarte w decyzji ustalenia, warunki i wymagania mają charakter wiążący dla przyszłego inwestora, a także dla projektanta, opracowującego na zlecenie inwestora projekt budowlany.

Kogo dotyczy

Osoby na którą została wydana decyzja będąca przedmiotem przeniesienie oraz osoby będącej nowym inwestorem (np. w wyniku zmiany właściciela działki lub terenu) chcącej kontynuować inwestycję na podstawie decyzji wydanej dla poprzedniego inwestora.

Czas realizacji

Do 1 miesiąca.

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.
  • Oświadczenie o przyjęciu warunków decyzji.
  • Zgoda strony, dla której została wydana decyzja o ustaleniu warunków zabudowy, na jej przeniesienie na rzecz innego podmiotu.
  • Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie decyzji
  • Pełnomocnictwo w sprawach administracyjnych (jeżeli zachodzi taka potrzeba)
  • Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej za pełnomocnictwo (jeżeli w sprawie ustanowiony jest pełnomocnik)

Opłaty

  • 56 zł – opłata skarbowa za przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.
  • 17 zł – w przypadku złożenia pełnomocnictwa lub upoważnienia (nie dotyczy jeżeli pełnomocnictwo lub upoważnienie udzielane jest małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub, gdy osoba składająca pełnomocnictwo lub upoważnienie przedstawi zaświadczenie o korzystaniu ze świadczeń pomocy społecznej z powodu ubóstwa)
W przypadku korzystania z internetowej obsługi bankowej należy dostarczyć wydrukowane potwierdzenie złożenia przelewu

Tryb odwoławczy

Od decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ostrołęce, które należy wnieść za pośrednictwem Burmistrza Myszyńca, w terminie 14 dni od daty doręczenia.
Zgodnie z art. 127a § 1 i 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję.
Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna. Wobec powyższego zrzeczenie się przez stronę postępowania prawa do wniesienia odwołania skutkuje brakiem możliwości zaskarżenia takiej decyzji do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego.


Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 503)
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jedn. Dz. U. z 20201 r., poz. 1923)
© 2024 Urząd Miejski w Myszyńcu
aplikacja: 1.10.003.008, baza: 1.8.6.3
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce