A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miejski w Myszyńcu




 Drukuj

Wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonej zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Usługa umożliwia uzyskanie zaświadczenie o zgodności zamierzonej zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Kogo dotyczy

Wnioskodawcy

Czas realizacji

Do 7 dni

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonej zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego imię, nazwisko i adres wnioskodawcy,
  • Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia
  • Pełnomocnictwo w sprawach administracyjnych
  • Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej za pełnomocnictwo

Opłaty

  • 17 zł - za wydanie zaświadczenia
  • 17 zł - za ewentualne pełnomocnictwo

Tryb odwoławczy

W przypadku postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia, można złożyć zażalenie na. Zażalenie należy złożyć w terminie 7 dni – licząc od dnia otrzymania postanowienia do właściwego Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ostrołęce za pośrednictwem Burmistrza Myszyńca, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2022r., poz. 503) Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1923) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.).
© 2024 Urząd Miejski w Myszyńcu
aplikacja: 1.10.003.008, baza: 1.8.6.3
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce